تبیان، دستیار زندگی
ال مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان اعلام كرد: همچون سال‌های پیش امسال نیز حضوری تازه در عرصه نمایشگاه بین‌المللی کتاب خواهد داشت.  به گزارش این مؤسسه، مؤسسه تبیان در این نمایشگاه با ارائه تازه ترین تولیدات خود در زمین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازتاب : بزرگ‌ترین كتابخانه دیجیتال در نمایشگاه كتاب امسال

مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان اعلام كرد: همچون سال‌های پیش امسال نیز حضوری تازه در عرصه نمایشگاه بین‌المللی کتاب خواهد داشت.

به گزارش این مؤسسه، مؤسسه تبیان در این نمایشگاه با ارائه تازه ترین تولیدات خود در زمینه نرم افزارهای اسلامی، آموزشی و فرهنگی پرداخته و همزمان امکان دسترسی کاربران را به سایت اینترنتی خود به نشانیWWW.TEBYAN.NET فراهم می‌نماید.

همچنین کاربران می‌توانند با تکمیل فرم عضویت در سایت تبیان از خدمات ویژه و رایگان این سایت از جمله مشاوره‌ها، جوایز نفیس و اینترنت رایگان این سایت بهره‌مند گردند.

مؤسسه تبیان در نظر دارد در اقدامی تازه و برای اولین بار در کشور کتابخانه دیجیتال خود را که اولین و بزرگترین کتابخانه دیجیتال در کشور است، در نوزدهمین نمایشگاه کتاب عرضه نماید.

این کتابخانه با بیش از 6500 کتاب در 26 موضوع از قبیل قرآن، معارف اسلامی، فرهنگ و هنر، فلسفه، کتابخانه مطهر علوم و فنون، دانستنی‌ها و بسیاری موضوعات متنوع دیگر و مقالات مختلف به زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی این امکان را برای کاربران مهیا می سازد تا به صورتOnline از این امکانات استفاده نمایند.

از دیگر امکانات منحصر به فرد این کتابخانه می توان به کتابخانه موضوعی فهرست الفبایی و موضوعی کتابها، معرفی کتاب و مقاله هفته ایجاد گروه‌های پژوهشی به صورت فردی و گروهی، ایجاد کتابخانه شخصی و قابلیت ثبت و پیگیری تحقیقات اشاره نمود علاقه مندان می توانند برای استفاده از این امکانات به نشانی اینترنتیlibrary.tebyan.net مراجعه نمایند.